Cudo zamknięte w słoiczku ♥

by - maja 26, 2017


Zbliża się lato, więc moje usta powinny być miękkie, bez skórek, pęknięć. Niestety tak nie jest, mimo tego że smaruje je wazeliną nic na nie działa tak jak chciałabym aby działało. Jednak na pomoc przyszło mi cudo w małym słoiczku dzięki któremu moje usta odzyskały to co najlepsze. 
Gdy zobaczyłam, że mogę przetestować peeling oraz balsam od firmy Evree, zachwyciłam się.

Peeling ma cudowny zapach, jest gęsty treściwy, a kryształki są na tyle dobre, że radzą sobie z usuwaniem martwego naskórka  na moich ustach. Gdy następnie położę na usta balsam tej samej firmy, jestem bardzo zadowolona z efektu.

Produktom daje mocne 10 na 10! Zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia.

 

You May Also Like

6 komentarze

  1. it has some really good products. thnks for shearing :)
    Soslu Badem by Dilek

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się kiedyś skusić na te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam testować różne balsamy i szminki do ust, ale tego jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

    Zapraszam do mnie: http://grzesiakjuliaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog, każdy powinien go zobaczyć :)
    oby tak dalej :* pozdrawiam!
    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią przetestowałabym oba produkty, jednak najbardziej ciekawi mnie ten pomarańczowy peeling! <3 Wygląda bosko i pewnie pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram