Inspiration

by - sierpnia 16, 2016


Inspiracje. Czym są dla mnie? Dla mnie to rzeczy, dzięki którym mam kopa do działania i marzenia przelewam w swoje życie spełniając je czy każdego dnia dążąc do ich spełnienia. Według google inspiracja to natchnienie i zapał twórczy. No fakt może coś w tym jest. Ja jednak odbieram to trochę inaczej.Każda kobieta kiedy zmieniana przykładowo fryzurę zmienia również wiele rzeczy w swoim życiu. I ja właśnie postanowiłam kilka zmienić. Dzięki firmie Mygiftdna otrzymałam świetny notatnik, który posłuży mi właśnie do tworzenia inspiracji, które będą towarzyszyły mi codziennie. Na sam początek planuję zacząć ćwiczyć, więc napiszę w nim plan ćwiczeń. Chciałabym również lepiej zadbać o siebie, swoją twarz i włosy, więc ustalę sobie w nim plan pielęgnacji. Możliwości jest wiele, kilka cytatów z pewnością też się znajdzie. Więc do dzieła!


 Link do mojego notatnika: klik

Jeśli chodzi o sam notes, jest piękny. Dobrze wykonany, skórka jest mięciutka, a kartki nie mają szans wydostać się z niego. Ma wstążeczkę dzięki, której możemy zaznaczyć coś ważnego. Sama przesyłka przebiegła bardzo pomyślnie, po zamówieniu go na drugi dzień, cieszyłam się notatnikiem z rąk kuriera.  Więc gorąco polecam! ;)

You May Also Like

50 komentarze

  1. Śliczny ten notatnik! Właśnie takiego szukam

    mój blog: life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  2. inspiracje dla mnie? na pewno dzieki nim mam ochote robic cos co np mogłabym przestac, dzieki nim nie przestaje tego robić ! super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajną ma okładkę ♥
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama marze o takim pięknym notatniku ;)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie w sumie cytaty nie sa az takimi motywatorami, sama sie jakos zawsze biore za siebie:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam moodboardy. tam obklejam różne zdjęcia i to sa moje inspiracje. ♥

    The White Print Blog
    CGrabowska's Instagram
    SNAPCHAT: CGRABOWSKALIVE

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi sie kolor notatnika, z checia zajrze na strone, na ktorej mozna go kupic <3
    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu,
    buziaczki!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  9. Notatnik świetny. Uwilebiam takie motywacyjne teksty :)
    Pozdrawiam
    Zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko zaczyna się od planu. Plan od kopa motywacji. Kop motywacji od jakiegoś zdjęcia/sytuacji. Zdjęcie/sytuacja od inspiracji :)

    Może wpadniesz na krótką historię anonimowego uzależnienia? :) Anonimowe: hit czy kit??

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisy i kolor notatnika super! Śliczny.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Notatnik jest cudowny! Napędza do działania :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post <3 <3 <3
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bez inspiracji nie ma życia! Piękny notes.

    Na 150 obserwatorów robimy giveaway, zapraszamy do obserwowania, zostało już naprawdę mało! ♥
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje, ten notatni jest cudowny! Pozdrawiam i zapraszam do siebie, odpowiadam na każdą obserwacje! are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  17. Super notatki! Ja uwielbiam mieć wokół siebie mnóstwo inspiracji i cytatów. To po prostu dodaje mi energii!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  18. Super notatnik :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny notatnik!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  20. Notatnik bardzo ładny. Inspiracje mogą dawać wielką motywację do zmian, małych czy też dużych.


    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny notes :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/08/photo-6_20.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Boski notatnik ! :)
    Lubie szare kolory.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale super notatnik:D Mega motywujący napis na nim :)
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny notatnik! Dostałaś go w ramach współpracy!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny notatnik :)
    Zapraszam do mnie: http://martiinaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Taki notes dla inspiracji to świetny pomysł i do tego on jest bardzo ładny!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Notatnik ma świwletną okładkę, ładnie wykonaną ale kosztuje prawie 60zł a w środku są z tego co widze tylko kartki w kratke jak w zwykłym zeszycie za 3 zł :(

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. i love this post :D i hope you're having an amazing day!

    mfashionfreak♥blog

    OdpowiedzUsuń
  29. i love this post :D i hope you're having an amazing day!

    mfashionfreak♥blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny ten notatnik, rzeczy z tej firmy są faktycznie bardzo dobrej jakości, bo ja również z nimi współpracuję i za kilka dni dodam post o nich :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze wraz z początkiem roku szukam takich notesików, które pomogły by mi w planowaniu różnych rzeczy. Twój świetnie się prezentuje.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. często oglądając inspiracje, dostaje mega kopa ;) świetna okładka ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz (odpowiadam na obserwację) xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  33. Uroczy jest notatnik *.*!
    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post , śliczny jest ten notatnik :)
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny notatnik. Bardzo lubię takie inspirujące posty.
    Jestem wdzieczna za kazda subskrybcje i komentarz.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny jest taki notatnik, ogromny plus za to, że jest w kratkę :)

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jestem zakręcona na punkcie kupowania pięknych notatników a ten jest kolejnym, który skradł mi serce. A przecież nie mogę ich tylu kupować, bo potem większość z nich leży nieużywana :(

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny! Uwielbiam takie drobiazgi, które cieszą :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  39. inspiracje są mega ważne i nie wiem jak sobie można radzić bez nich.. a notes mega, cudowna okładka <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię tego typu gadżetym, nie dosć że ułatwiają pracę to jeszcze cieszą oko ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  41. również mam taki notes, ale ze swoim imieniem i nazwiskiem i zrobiłam z niego bullet journal :) niedługo pewnie wpis zrobię.
    a mam kubek z takim napisem co masz na zeszycie :D

    OdpowiedzUsuń

Instagram