Slow Life, recenzja

by - maja 29, 2016



Cześć kochane! W ostatnim poście wspomniałam, że pojawi się recenzja książki, która delikatnie mówiąc zmienia poglądy na otaczający cię czas oraz na to co z nim robisz i w jaki sposób nim dysponujesz na co dzień. Ja jako osoba siedząca przed tv, bawiąca się na telefonie czy oglądająca yt na tablecie zmieniłam trochę podejście do tego co robię i jak robię oraz w jakim czasie. Książka ta mówi o tym aby  nie odkładać niczego na później, że życie powinno toczyć się tu i teraz tylko jak sobie z tym poradzić mając dużo obowiązków, a doba to tylko 24h? Jest na sposób, bo przecież robi się przykro patrząc na przyjaciółkę znajdującą czas na wszytko, a Ty kochana jesteś w tyle i nie masz czasu na nic. Sama muszę zacząć odpowiednio dysponować swoim życiem, bo ciężko to widzę! ;)


" W codziennym zabieganiu wydaje nam się, że wszystko jest tymczasowe, a dopiero kiedyś zaczniemy żyć naprawdę. Ale to właśnie zwykłe dni decydują o tym, jak przeżywamy swoje życie. Wyobraź sobie, że masz czas na odpoczynek, na spacer, pogłaskanie kota, popołudniową wycieczkę. Że możesz sobie pozwolić na przerwę i wolny dzień. Nie odkładaj życia na potem. Planuj odpoczynek. Wyznaczaj priorytety. Próbuj nowych rzeczy. Znajdź czas na codzienne rytuały. Życie we własnym tempie jest sztuką. Zacznij stawiać pierwsze kroki. "


Instagram:@dobrowolskablog
Poczta I Współpraca:
dobrowolska-kinga@wp.pl


You May Also Like

38 komentarze

  1. Dobre książki które zmieniają pogląd na życie to "ludzie to idioci" i "prawa życia". Polecam całym sercem. A ja chętnie przeczytam "slow life" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje,że napotkam sie na ta ksiazke :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej książce:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje sie ciekawa i dla mnie:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłeś mnie ta książka :) osobiście zawsze staram soe czerpać z zycia jak najwiecej i wydaje mi sie ze jestem zorganizowana osoba to podejrzewam ze mogłabym sie nauczyć z tej lektury czegoś nowego :)
    http://www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tej książce, ale chętnie ją wypożyczę i przeczytam!! :D

    pozdrawiam

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli to dla mnie obowiązkowa lektura :)
    MÓJ BLOG - kliik

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, musi być swietna! :) Życzę miłego wieczoru!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię tego typu motywujące poradniki. Posiadam Slow Fashion na polce, ale jeszcze nie czytalam.

    Pozdrawiam,
    Turkusowa Sowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się być fajna :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Książka wygląda zachęcająco, trzeba potrafić wydobyć z chwili to co najlepsze, wykorzystać ją na maxa, bo życie lubi zaskakiwać. Odkładanie na później w żaden sposób temu nie pomaga :P

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka wydaje się naprawdę świetna :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz spotykam się z tą książką ale wydaje się być na prawdę ciekawa i przydatna.
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com/#

    OdpowiedzUsuń
  14. Studiuję dwa kierunki, pracuję, prowadzę systematycznie bloga, piszę pracę licencjacką, 6 razy w tygodniu ćwiczę, a mimo wszystko wszystkie dotychczasowe egzaminy zaliczyłam w pierwszych terminach. Da się!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa książka. Przydałaby mi się. ;)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o tej książce. Przeczytałam ze zdjęcia tekst i bardzo mi się spodobał. Będę musiała ją przeczytać ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ~Nie odkładaj życia na potem~ najbardziej przemawiające do mnie słowa. Od czasu wypadku mojego chłopaka zrozumiałam, że nie ma co się przejmować jutrem, bo ważne jest TU i TERAZ. Świetny post ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Ktoś miał genialny pomysł na tą książkę :)

    High Five!
    https://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama się tego uczę, ale idzie jak po grudzie :D
    Książkę zamierzam przeczytać jak najbardziej :3

    OdpowiedzUsuń
  20. nie słyszałam o niej wcześniej, wydaje się świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. zainteresowała mnie ta książka, i to bardzo! ogólnie lubię takie książki z sensem, jak np. poradniki Reginy Brett :)
    Moja organizacja jest do kitu, chciałabym to naprawić :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Love this post
    XOXO FASHIONSOBSESSIONS | FACEBOOK |
    INSTAGRAM
    FOLLOW MY BLOG ON GOOGLE+ AND
    GOOGLE FRIEND CONNECT

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo słyszałam o tej książce, może kiedyś po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ah, ale ja kompletnie nie potrafię planować :) nawet odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawiłaś mnie :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  26. Czytałam tą książkę, bardzo ją polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta książka wydaje się naprawdę świetna i już sam jej opis mega mnie zmotywował ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ciekawa ta książka !!
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. muszę po nią sięgnąć ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. oo muszę sobie zapisać do mojej listy ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cytat świetny, książka fajnie się zapowiada

    http://wooho11.blogspot.com - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odzwdzięcze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam o tej książce, ale zpaowiada się ciekawie :) pozdrawiam ciepło i obserwuje :*

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio kupując książki w Empiku zastanawiałam się nad nią, ale tak średnio byłam przekonana, ale teraz może jednak ją kupię ;) http://normalgirl2016.blogspot.com/2016/06/pomysy-na-udane-wakacje.html << zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Instagram