07/05/2016

by - maja 07, 2016



Witajcie kochane, jeśli chcecie być szczęśliwymi kobietami przestańcie wciąż gmerać w pamięci. To głównie ona sprawia nam zawód każdego samotnego, albo i nie wieczora. Przestańcie odtwarzać w pamięci to co było dobre bądź złe i zacznijcie żyć życiem w którym aktualnie się znajdujecie. Pamięć bywa zawodna, czasami myli nam się z naszymi marzeniami oraz tymi scenariuszami, które każda z nas potajemnie tworzy każdego dnia wieczorem przed snem. Problemy, aluzje, złe samopoczucie to właśnie objawy choroby gmerycznej. na którą niestety choruje coraz więcej osób z mojego otoczenia, prawdę mówiąc ja sama również nie należę do osób zdrowych. Ale cii! 
Miłego dnia kochane! ♥
 kolczyki klik
 lip balm klik
 łańcuszek klik

You May Also Like

27 komentarze

  1. Zgadzam się, trzeba żyć co się dzieje teraz :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda! dobrze i zwięźle napisane! :) żyjmy teraźniejszością i kreujmy sami każdy z dni! :)

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. Z dnia na dzień staram się mniej myśleć o przeszłości;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam problem z oderwaniem się od przeszłości, ale staram się jakoś skupić na czymś innym, na hobby, które pozwoli mi nie myśleć o tamtych rzeczach. Masz świetną figurę! :)

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia :3
    słodka biżuteria :3
    obserwuję :3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. obs/obs? odezwij się :)
    http://xiuxiu-san.blogspot.com/2016/05/cosplay.html

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, powinniśmy się skupić na teraźniejszości i przyszłości, bo to, co było, się nie odstanie :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. ja właśnie wieczorami, przed snem przypominam sobie niektóre sytuacje z przeszłości. Może kiedyś uda mi się od tego oderwać :D ładne zdjęcia.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie liczy się tylko tu i teraz

    POZDRAWIAM:)
    M.M.MUCHA

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze zostawiam przeszłość za sobą i żyje teraźniejszością. Chociaż czasami jest ciężko trzeba iść przed siebie i nie rozpamiętywać tego co już było.
    Ciekawa stylizacja, kolczyki prezentują się genialnie :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Najgorsza to jest wyobraźnia. Pamięć jak to pamięć, ale wyobraźnia to dopiero potrafi namieszać...

    OdpowiedzUsuń
  12. dokładnie trzeba żyć tu i teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety sama mam problem z nie zaglądaniem w przeszłość a to na prawdę utrudnia teraźniejszość.

    http://b-saandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze kolczyki! :3 Właśnie zostałam sama na parę dni, gdyż mój chłopak wyjechał. Nie smucę się, a robię to, czego przy nim nie mogę :D
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam za reklamowanie. To nie spam, szukam po prostu dobrych duszyczek, bo właśnie rozkręcam bloga! Jeśli masz dobre serduszko i chwilkę wolnego to zajrzyj, skomentuj, zaobserwuj - enjoy! :)

    →woytowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. bede miec to na uwadze!:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie dobrze napisałaś żyć życiem teraźniejszym, a nie przeszłym. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzeba myśleć o terażniejszości :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj my kobiety mamy tendencję do rozmyślania nad przeszłością.;P Mój chłopak wszystko zapomina (to co nieistotne), a ja gmeram haha. :D Śliczny wisiorek. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czuję się zdiagnozowana i od razu przychodzi mi do głowy cytat: "kiedy przeszłość Cię woła- nie odpowiadaj, nie ma Ci do powiedzenia nic nowego".
    Świetny wpis! Krótko i na temat. Tak trzymaj.

    Zachęcam do wspólnej obserwacji, a także do przeczytania najnowszego wpisu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Instagram