Niezwykła

by - kwietnia 01, 2015


Niezwykła? Tak mogłabym określić jedną nadzwyczaj dobrą rzecz, którą niedawno nabyłam w bardzo popularnej drogerii. Czekałam na nią już bardzo długo, lecz zawsze było mi nie po drodze aby zajrzeć po nią. A to zła pogoda, a to zbyt dużo obowiązków, gdy drogeria jak zwykle przysłała mi na maila swoje promocje, ujrzawszy ją, szybkim krokiem  po nią poleciałam. I jest!
Odżywka do paznokci Eveline Cosmetics. Używam jej już drugi tydzień i muszę się przyznać bez bicia, że nie stosuję się do zaleceń z opakowania, lecz mimo tego efekty już są widoczne, moje paznokcie w końcu mają więcej niż milimetr i nie łamią się. Są białe, błyszczące i co najważniejsze silne. Czyli mają to o co najbardziej mi chodziło. Wiele z Was ją bardzo dobrze zna, teraz czas aby i ze mną została już na dłużej. A Ty jak bardzo już lubisz?

Znajdziesz mnie :

              

You May Also Like

96 komentarze

  1. Ja nie musze jej uzywac. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wczoraj kupiłam tę odżywkę! Mam nadzieję, że uratuje też moje paznokcie :D

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie zajrzałam tu wcześniej, bo we wtorek zrobiłam sobie hybrydy na paznokciach, a mogłam je podratować jeszcze taką odżywką. Oczywiście jej nie znałam -.- . Ale na 100% ją kupię i wtedy zobaczymy czy lubię i jeśli tak, to jak bardzo :-).
    A co do zaglądania do sklepów - od stycznia "idę" po piankę do włosów, hmmm ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Supe blog! www.dlifebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój tata kiedyś pracował w firmie Bell,teraz mam cały dom w tych kosmetykach :D

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywkę z Eveline miałam tysiące razy, ale ostatnio już psuła mi paznokcie, zamiast im pomagać. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dokładnie tę odżywkę i tez ją uwielbiam, zawsze stosuję, gdy nie mam pomalowanych paznokci. Efekty są nieziemskie! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  8. również polecam! :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama zastanawiam sie nad jej kupnem,ale nie jestem pewna czy pomoże ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też by się przydała taka odżywka, ale słyszałam że ta odżywka z eveline specjalnie niszczy powłokę paznokcia żeby mógł się zregenerować także chyba nie do każdego typu paznokci :)
    ✿ Different Diamond✿

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam tę odżywkę :D chociaż ostatnio szukam jakieś innej równie dobrej

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście mam obsesję na punkcie swoich paznokci, a ta odżywka towarzyszy mi już od kilku miesięcy i jestem z niej szczerze zadowolona! :)

    http://po-prostu-karola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam tą odżywkę i stosuję ją już jakiś tydzień, ale widać, że stają się mocniejsze <3


    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam tą odżywkę i uważam, że jest bardzo dobra :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Na razie nie mam potrzeby, żeby jej używać, ale może kiedyś spróbuje :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. własnie zapuszczam paznokcie, zawsze kiedy mam długie muszę je obgryźć. Teraz mam nadzieję tak nie będzie, super post! :)
    szaraaarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tą odżywkę odkryłam jakoś rok temu i jest po prostu genialna :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie skończyłam obgryzać paznokcie, i zaczęły ładnie odrastać :3
    W wolnym czasie zapraszam do mnie: www.ciasteczkoooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. odżywka z eveline jest najlepsza !

    pozdrawiam i zapraszam http://pysiaxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uzywałam tej odżywki z Eveline, jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odżywkę Eveline mam i lubię ;) To już któraś buteleczka u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Stosowałam kiedyś tą odżywkę i... chyba do niej wrócę, bo moje paznokcie są ostatnimi czasy w opłakanym stanie :(.

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam kiedyś tą odzywkę, ale cudów nie zdziałała.. W sumie u mnie żadna nie działa :/.
    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  24. też używam tej odżywki! :)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam tą odżywkę,dzięki niej moje paznokcie wróciły do życia haha :)
    zapraszam do mnie erorf3.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używam tej odżywki, bo raczej jej nie potrzebuję. Bez jej używania mam długie paznokcie, które rzadko się łamią. :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja nie lubie tej odzywki, bo po jakims czasie sie rozdwajaja paznokcie po niej :(
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. miałam rozne produkty z Evelline, m.in. odzywka do rzęs, którą kocham i nie wpadłam na to,żeby spróbować odżywki do paznokci. Dzięki za ten post, chyba się skuszę:)

    ☼ Zapraszam na kolejny wpis na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja mama używa tej odżywki i dla niej jest genialna. Nie łamią jej się wcale paznokcie i nawet dzięki niej lakier się trzyma aż tydzień! Ja osobiście używam diamentowej odżywki z paese :)

    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  30. mam ją, ale w ostatnim czasie zapomniałam o jej stosowaniu :(
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Kosmetyki to nie moja działka, ale świetne zdjęcie! Masz do tego talent. Moja mama ma dużo lakierów tej marki.
    Przede wszystkim wesołych świąt i wielu czekoladowych jajek!
    U mnie na blogu pierwsza część kolekcji Gabriel Data spring 2015.
    Jeśli Ci się spodoba to proszę o +1 w Google i jakiś komentarz, bo twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  32. W tej chwili używam innej.
    Ale pomyślę nad zakupem tej, bo moje paznokcie nadal wyglądają strasznie :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie zapowiada się ta szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. muszę koniecznie kupić tą odżywkę ^^
    pozdrawiam :)

    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie używałam tej szminki :) Moze kiedyś się skusze :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. ta odżywka do paznokci jest meega! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. też kiedyś używałam tej odżywki i jest dobra, ale niedawno odkryłam odżywkę Sally Hansen i mogę powiedzieć, że jest lepsza tak więc polecam :D

    http://vulnerable08.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczny kolor szminki :D
    ____________
    Powracam do blogowania po dłuższej przerwie. I zmieniam adres!
    http://bez-kropki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Odżywka jest świetna:) obserwuje

    http://juliie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ta odżywka do paznokci serio super!
    mam i polecam :))
    Mój blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  41. nigdy nie słyszałam o tej odżywce :/
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna jest ta odżywka! :)

    http://fratinoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie mam, ale chyba w końcu kupię :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Odżywka eveline uratowała mi kilka lat temu paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Akurat szukam świetnej odżywki do paznokci, dzięki! :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ta odżywka podobno robi cuda z paznokciami :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Używam odżywkę z eveline. Jak na razie jest okej :). Przyznam jest lepiej ♥.
    Zapraszam do Mnie!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ta odżywka jest całkiem niezła, nie ma żadnego efektu WOW, ale mimo to, jest godna polecenia!
    Pozdrawiam i Wesołych Świąt. :)
    NOWY POST NA BLOGU+ROZDANIE - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  50. Chyba gdzieś mam tę odżywkę w domu, ale sama jej nie używałam, bo mimo wszystkich moich defektów, paznokcie mam idealne ;p
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  51. Moja siostra miała tę odżywkę i robiły jej się od niej krwiaki pod paznokciami :/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo ciekawy post i super zdjęcie:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/04/the-night-is-still-young.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja z odżywek do paznokci eveline nie jestem zadowolona :( Strasznie mnie uczulają

    OdpowiedzUsuń
  54. ojj tak ta odzywka do panzokci z Eveline jst cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. odżywke sama mam i jest exstra
    http://sysia-sysiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Też ją uwielbiam, muszę kupić kolejną, bo niestety już mi się skończyła:(
    Może wspólna obserwacja?
    ♡ jestebatmane.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  57. U mnie ta odżywka niestety się nie sprawdziła, ale dobrze, że u Ciebie działa :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Również jestem zadowolona z tej odżywki :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  59. lakier naprawdę fajny, używam. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Kocham tą odżywkę i też cały czas mi nie po drodze by po nią wpaść :) -Ania T-REBELS
    Wpadnij do nas na bloga :)
    T-REBELS

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie używam ale z pewnością przetestuję skoro polecasz <33
    Życzę kochana wesołych pogodnych świąt.
    proszę o pomoc Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? Bardzo to ważne dla mnie :)
    http://nicole-500.blogspot.com
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Ta odżywka zarówno mi jak i wielu osobom popsuła paznokcie, nigdy więcej jej nie użyję.. Jest okropna. Wesołych świąt! WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  63. dzięki za informację, chyba skorzystam :))
    activeandhealthylife.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja rownież ją posiadam i polecam wszystkim znajomym. Jest świetna. Osobiście stosuje się do zaleceń i efekty są niesamowite! Zapraszam do siebie. :)
    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Też jej używałam, bardzo pomaga :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja mam ją od jakiegoś czas i zdecydowanie jest najlepsza <3
    jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    OdpowiedzUsuń
  67. Również używam tej odżywki do paznokci, jest cudowna!

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Zapraszamy na nasz blog - Marta&Milena

    OdpowiedzUsuń
  68. To tak jak ja, słyszałam dużo dobrego o tej odżywce, a moje paznokcie dalaej w opłakanym stanie. Czas to zmienić !

    OdpowiedzUsuń
  69. Ta odżywka jest świetna! :)
    Obserwujemy? Odp u mnie :>
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Moja imienniczko... bardzo twarzowy kolor szminki, a odżywka bardzo dobrze mi znana i zarazem świetna. :)
    http://misera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. u mnie odżywka sprawdziła się na plus
    jak masz chwilkę to zajrzyj, dopiero zaczynam
    http://haniunia01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. i obserwuję
    pozdrawiam
    http://haniunia01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. odżywkę mam ale bolały mnie po niej paznokcie, a szminkę bardzo lubię :)

    Wesołych Świąt! Zapraszam do mnie :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja uwielbiam tą odżywkę z Evelline, ale szczerze mówiąc ciężko jest ją rozgryźć, bo czasem świetnie działa na moje paznokcie i wyglądają super, a czasem chwilę po nałożeniu zaczynają mnie dosłownie palić całe palce i muszę jak najszybciej się jej pozbyć, bo nie da się wytrzymać z bólu

    OdpowiedzUsuń
  75. Mam tą samą odżywkę, fakt, faktem moje pazurki nie łamią się, ale nadal lubią się rozdwoić :/

    Zapraszam!
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  76. o! podobny wygląd do szczurka , bardzo ładny! :)
    świetny kolor pomadki :)

    feelthewell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. właśnie poszukuję jakiejś dobrej odżywki do paznokci, więc może wypróbuję ;)
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie lubię tej odżywki, mi nic nie pomogła.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  79. Zawsze zastanawiam się jak robicie te wyglądy designów, aby były pokazane same karty z zdjęciami :) Pięknie to wygląda:) Robi się to za pomocą kodów?:) Odżywki nie polecam, jednak była na początku dobra,potem porobiła mi pęcherzyki na paznokciach :( Szminka bardzo ładna:)
    Obserwuje:) http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrywa się odpowiedni szablon w kod html, z kodami CSS nie robi się praktycznie nic, wszytko oparte jest na kodzie html ;)

      Usuń
  80. JA odzywkę uwielbiam- jedyna rzecz która potrafi odratować moje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  81. uzywam tę samą odżywkę:)
    obs/obs?
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3 jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:) (wszystko sprawdzam, kto kliknął) więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  82. Hmm chyba będę musiała ją kupić bo łamią mi się paznokcie
    Obserwujemy? Jeżeli tak to daj znać u mnie. Pozdrawiam. http://amelialip.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  83. Moja mama też mówi same dobre rzeczy o tej odżywce. :) Ja jej nie używam, bo nie mam takiej potrzeby. Mam silne i zdrowe paznokcie, które rosną za szybko... :D Raczej zainteresowała mnie ta pomadka. <3

    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  84. Nie lubię szminek haha :) Myślę , że to chodzi o mój wiek i charakter . Nie wyobrażam siebie w czerwonej , albo różowej szmince .. Już lepiej pomarańczowa , ale jakoś się w nich źle czuję . Wolę błyszczyki , których też nie używam za często .

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Ta odżywka to jeden z najgenialniejszych kosmetyków, jakich używałam do paznokci i polecam ją każdemu dookoła :D

    OdpowiedzUsuń
  86. Mam tą odżywkę i jest ona po prostu cudowna :3
    Zapraszam do mnie : orchiiixoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Oj tak, odżywka eveline jest rewelacyjna, również jej stosuję i chyba nigdy nie zamienię jej na żadną inną. :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram