"Przestałem marzyć"

by - kwietnia 13, 2015

Przestałem marzyć. A gdy człowiek przestaje marzyć – umiera. Tak powiedział jeden  z najważniejszych ludzi, który w swoim życiu przeżył naprawdę wiele. Słowa idealne opisujące nasze młodzieńcze zachowanie, w którym liczy się dana chwila, brak spełniania celów, które w naszym życiu odgrywają największą rolę. Każdego dnia zastanawiam się dlaczego. Aby mieć czym zaprzątać sobie głowę?  Aby każdego wieczora mieć o czym myśleć? Podobno  wieczorami nasz umysł podsyła nam myśli, których boi się podsunąć w ciągu dnia. Te myśli są złe, czyli nie potrzebne, czyli do wyrzucenia. Kosz tam jest ich miejsce.  Marzenia -  zazwyczaj myślimy o nich właśnie wieczorami kiedy cisza i potrzeba bycia z kimś  otula nas do snu. Tak jak w którymś z poprzednich postów, nawiązałam do klimatu każdego wieczora, tak teraz to właśnie on czasami popycha nas w górę, lecz niekiedy niestety pozwala nam spaść na sam dół. Marzenia w życiu każdego z nas są bardzo ważne pokazują kim jesteśmy, jakie mamy plany, ambicje. Sama mam kilka marzeń, które przyszły mi w ciągu kilku miesięcy myślenia zmagania się z jakimiś problemami. To właśnie one najczęściej popychają mnie do dalszych, tych ważniejszych w moim życiu celów. W końcu urodziliśmy się po to aby marzyć i żyć. Nie zmarnujmy tego. Marzysz?

 sukienka klik

Mogłabym Was prosić o klikanie w link? 
Podaj cenę sukienki a ja udostępnię Twój blog w kolejnym poście i polecę Cię na swoim FanPage ! ;)

            

You May Also Like

56 komentarze

  1. Jaka śliczna sukienka.
    Moje marzenia zaczęły się spełniać, więc chyba marzę. :D
    ✖ Pozdrawiam✖

    MÓJ BLOG-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzę! :) Przecież to nikomu nie szkodzi, a wywołuje uśmiech na twarzy :)
    Piękna sukienka :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczna sukienka *.*
    ja mam wiele marzeń które chciałabym spełnić :3

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukieneczka! ♥
    Marzę,w marzeniach jest sens życia :)
    nataszablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukienka, oj tak, od czasu do czasu zdarza mi się pomarzyć :D
    pozdrawiam ^^
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sukienka, oj tak, od czasu do czasu zdarza mi się pomarzyć :D
    pozdrawiam ^^
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje marzenia jak na razie się spełniają:D Ale mam ich jeszcze trochę haha:) bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzenia sprawiaja, ze zyjemy.Bez nich bysmy wlasciwie tylko istnieli. :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby nie marzenia to bylibyśmy leniwymi istotami bez ambicji..
    Marzenia należy zamieniać w plany, czyli jak najbardziej są one do spełnienia!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Marze, uwielbiam marzyć, bardzo trafny post. Śliczna sukienka. Zapraszam do mnie
    haniunia01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba każdy ma jakieś swoje marzenia :) Śliczna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna sukienka!
    Marzę, dużo marzę. :)
    Zapraszam do siebie, jeżeli mój blog Ci się spodoba, możesz go zaobserwować i skomentować.
    JESTEM DOMINIKA [klik]
    Każdy post i obserwacja wywołuję na mojej twarzy uśmiech i z pewnością motywuje do dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami mam taką chwilę, kiedy o czymś pomarzę :)
    świetna sukienka :)
    mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna sukienka :)
    mogłabym prosić o poklikanie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta sukienka jest przecudna! ♥

    ozu-zu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj mam wiele marzeń :) Śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie tak! Dzięki marzeniom nasze życie jest piękniejsze, ale co najważniejsze, nabiera sensu ♥
    + ślicznie wyglądasz w tej sukience <3
    imhusky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam mnóstwo marzeń i staram się je wszystkie spełniać ;) kliknęłam
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ale piękna sukienka :)
    jesteś mega śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale Ty masz figurę! *.*

    cena sukienki z linku - US$25.33 :)

    http://izaurbaniakphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo spodobało mi się pierwsze zdanie! Śliczna sukienka :*

    Mój blog~klik!♡

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna sukienka!<3
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka jest wspaniała! <3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Życie bez marzeń przestałoby mieć sens , a ludzie nie walczyli by o jakieś cele. Cudowna sukienka ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/ , mogłabyś kliknąć w baner w ostatnim poście ? Dla ciebie to sekunda, a dla mnie bardzo wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. marzę i robię wszystko, aby moje marzenia się spełniły :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Marzę i będę marzyć - to coś pięknego! :)
    Cudowna sukienka! *-*

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna sukienka ! Kliknęłam.

    Proszę o kliknięcie w linki w poście. Będę bardzo wdzięczna :)
    http://rhefresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wyglądasz, boska sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Marze! A co więcej swoje marzenia staram się realizować
    Świetna sukienka, kliknełam (25.33-cena)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam bardzo dużo marzeń i staram się je realizować. :)
    Sukienka - cena US$25.33

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie Ci w tej sukience! Tak,marzę. Dzięki temu moje życie jest bardziej kolorowe!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Marzę. Bardzo dużo marzę. Typowy typ marzycielki.
    Bardzo ładna sukienka. ;)

    Mój blog, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  33. No No zaimponował mi twój design bloga, a także słowa które dobrałaś w ładne zdania,aby napisać ten post:) Sukienka jest obłędna:) http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Obserwuje:)
    Pozdrawiam Gorąco! :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Marzę! I szczerze to nie wierzę, że na świecie jest jakaś osoba która nie ma marzeń albo celów do zaliczenia. :)
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Warto mieć marzenia, bo w sumie to one nadają sens naszemu życiu, pokazują jaki cel chcemy osiągnąć :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Moje marzenia wychodzą w nocy, kiedy śnię i znikają rano kiedy się budzę. Staram się je spełniać, ale nie zawsze wszystko idzie w życiu osiągnąć.
    cena sukienki: $25.33

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetnie to wszystko ujęłaś. tak, marzę, bo lubię spełniać coraz to nowsze marzenia i nigdy nie przestanę. :)
    oczywiście kliknęłam. cena: $25.33 po przecenie.
    mogłabyś prosić Cię o to samo? http://berry-lifestyle.blogspot.com/2015/04/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Sukienka nie w moim stylu, ale plecy wyglądają pięknie :)
    Ja też marzę, pewnie każdy ma marzenia i chce je spełniać.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny post, chętnie będę tu wchodzić :) ja też ostatnio zaczełam znów blogować,było by miło jak byś napisał co bym mogła zmienic w moim poscie :) pozdrawiam cieplutko :)
    http://seagoth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Każdy o czymś marzy, ale nie każdy się do tego przyznaje :) Są marzenia typu: "Fajnie by było" i są też w stylu "Będę ciężko pracować, ale spełnię je!" :) Te pierwsze rzeczywiście są bezużyteczne, ale drugie są naszym motorem napędowym i kluczem do szczęśliwego życia :) Ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. sukienka jest piękna i bardzo ładnie w niej się prezentujesz ;)

    prosze o klikniecia w ostatnim poscie odwiedziecze się!

    OdpowiedzUsuń
  42. Oczywiscie ze tak. :) Bez marzen nje mielibysmy ambicji ani motywacji do podjecia jakiegokolwiek dzialania :)
    Wyciecie z tylu plecow przepieknie sie prezentuje *-*



    Zapraszam do mnie. moze wspolna obserwacja? Daj znac u mnie :)
    igajab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak, marzenia są bardzo istotną częścią życia. Bez marzeń nie ma celów, nie podnosimy sobie poprzeczki. Małe czy duże marzenia są jedną z przyjemniejszych części życia.
    $25.33

    justaliceworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudownie wyglądasz w tej sukience :))
    pozdrawiam, www.mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super post. Marzenia są istotną częścią naszego życia. Zapraszam do mnie nataliapfotografia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Moim zdaniem głównie dorośli przestają marzyć. Wpadają w wir dorosłości i zapominają, żeby wyciągać szczęście z życia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Niby marzę lecz... Są to marzenia gdzieś z górnej półki z napisem "Może kiedyś, jak człowiek dożyje i załatwi resztę spraw.", nie na teraz.
    A sukienka niesamowita! Cholernie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. kliknełam, licze na to samo u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Zapraszam do mnie :)
    www.thehiddenblonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. ja marzę i próbuję spełniać marzenia, rewelacyjna sukienka - oczywiście kliknęłam, a cena 25.33
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

Instagram