Naturalne cudo

by - stycznia 09, 2015

Cześć. Dzisiejszy tytuł posta dość tajemniczy. Wiele czasu spędziłam na szukaniu informacji o siemieniu lnianym, który zachwyca swoimi naturalnymi atutami. Wzmacnia paznokcie, włosy. Przy odpowiedniej diecie pomaga schudnąć. Wywar z siemienia to idealna maseczka na włosy. Różnicę widać już po pierwszym użyciu, włosy są miękkie, błyszczące i nie puszą się. 
Picie takiego wywaru, lecz z nasionami skutkuje przyspieszonym porostem naszych włosów oraz paznokci. Wyrastają nam również tzn "baby hair". Sama niedługo próbuję, więc podzielę się z Wami efektami, jakie mam nadzieję osiągnę. 

* * * * * * * * *
Odbiegając od tematu:
Chciałam Wam również pokazać cudeńka, które udało mi się znaleźć w SHEINSIDE:
Jeśli poklikasz NAPISZ W KOMENTARZU, odwdzięczę się tym samym bądź polecę Twój blog w kolejnym poście. Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie ma ogromne znaczenie.
Z góry bardzo Ci dziękuje! ♥
klik | klik | klik 
klik | klik | klik

Zapraszam na swojego Fanpage, gdzie jestem częściej, oraz instagrama, gdzie jestem najczęściej:
instagram
                

You May Also Like

40 komentarze

  1. Nie słyszałam o takiej "maseczce" na włosy. Pewnie wypróbuję :) A ubrania są śliczne.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. siemię lniane jest bardzo zdrowe :)
    super sweterki
    poklikałam!

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi i tak mega szybko rosną paznokcie i włosy, i do tego są ładne, więc nie potrzebuję, haha.
    Fajne rzeczy! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te sweterki są przepiekne! A siemienia lnianego nigdy nie piłam/używałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa efektów, jakie uda Ci się u siebie zaobserwować :) Cudowne te sweterki!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś o tym czytałam, ale nadal nie wypróbowałam. Poklikałam w linki, pozdrawiam.
    pomojemux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne sweterki poklikałam :)
    faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne swetry :)
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy wcześniej nie słyszałam o takich właściwościach siemienia lnianego, ale chyba spróbuję go używać na moje włosy, które są bardzo problematyczne. Mam nadzieję, że będą efekty. Obserwuję :)
    mycrazytwistedworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny Blog ;) Po klikałam wszędzie po 30 razy ;D co powiesz na wspólną obserwację ? ;) ja już ;)
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że napisałaś bardzo ciekawy post. Będę tu częściej zaglądać!
    Pozdrawiam ♥
    U mnie, za kliknięcie w rzeczy z choies (TUTAJ) zaobserwuję Twój blog oraz zareklamuję go w następnej notce!
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba zacznę stosować siemię lniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia, podoba mi się klimat, taki lekko zamglony, chłodny.
    Poklikałam w linki, a co :)

    Black Worn Jeans

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello dear! Nice blog!
    Follow me and I will follow back)

    My Blog: violaceous_flavor
    Write me in my blog if you following me)

    OdpowiedzUsuń
  15. koniecznie muszę wypróbować te odżywke/maseczke z siemienia :)
    sweterki przeurocze :)
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  16. nice post dear
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know ---> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I wait for you, kiss!

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikane :) Ten ostatni sweterek bardzo uroczy :)
    http://ciekawekosmetyki.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. poklikałam, bardzo lubię ten sklep, mam nadzieję, ze uda mi się w nim kupić coś niedługo! :D
    Zapraszam do siebie : www.pure-heroine-xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Poklikane :) Śliczne sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne rzeczy, poklikałam w każdy link :)

    http://majadepp.blogspot.com/2015/01/friends-funny-makeup.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne rzeczy, poklikałam ;)

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł na tą odżywkę. Nigdy o nim nie słyszałam... Efekty na pewno wyśmienite.

    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for coming to my blog dear.
    yes, follow each other, beginning ... I have just become a follower of your blog.
    I hope spares ---> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I wait for you, kiss!

    OdpowiedzUsuń
  24. Poklikane! :)


    http://nanitcewiszacepiorko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam nigdy o tej odżywce,ale może wypróbuję. Ja osobiście polecam chyba najpopularniejszą maseczkę na włosy z jajka.


    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pewno spróbuję tego wywaru! *o*
    Mam okropny problem z paznokciami, tym bardziej, że mam anemie i wszystko jest osłabione :'c

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie cudeńka! Bardzo mi się u Ciebie podoba, dlatego chętnie dodaję do obserwowanych. Będę zaglądała częściej, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości. :) Zapraszam również do mnie!
    Buziaki,
    Monika
    monikaozdoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kliknęłam ;)
    Pierwszy raz słyszę o takiej maseczce. Ale z chęcią wypróbuję :)
    http://life-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Osobiście piłam siemię lniane i naprawdę mogę polecić, szybszy porost włosów gwarantowany :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam właśnie taką nadzieję, że wrócę jak najszybciej :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Zostałaś nominowana do LBA
    Zapraszam do mnie:
    bloggerkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zostałeś nominowana do LBA
    Zapraszam do mnie:
    blogerkafashion.blogspot.com

    Wybacz tamten komentarz jest nieaktualny..
    Pomyliłam się w nazwie o jedno "g"

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne sweterki.
    xx
    obserwacja za obserwacje? pisać u mnie
    arctic-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Stosuję siemię lniane od dawna na milion różnych sposobów i mogę je z ręką na sercu polecić.
    Zdrowe, naturalne, wartościowe. :)

    Poklikałam w zaproponowane linki, mam nadzieję, że pomogłam :)

    Pozdrawiam,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Muszę koniecznie wypróbować to siemię lniane!! :)
    Poklikałam, zapraszam do mnie i też poklikaj w linki w moim ostatnim poście ;)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram