Box only you

by - kwietnia 19, 2017

Wiosna, już wielkimi krokami zagościła w moim życiu, wiosenne porządki, uśmiech na twarzy. Dziś przedstawię Wam zawartość pudełeczka BOX ONLY YOU - rozkwitnij wiosną. W pudełeczku znalazłam 9 pięknie zapakowanych pełnowartościowych produktów różnych firm. Co było w nich dokładnie? 


Pierwszym kosmetykiem był krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami. Jest to krem nawilżający o działaniu złuszczająco-biostymulującym, odpowiedni do każdego typu cery, również wrażliwej, płytko unaczynionej, z trądzikiem różowatym, pospolitym z przebarwieniami pigmentacyjnymi i pozapalnymi. Kwas migdałowy, który zawiera działa przeciwbakteryjnie.


Znalazłam tam również 6 lakierów do paznokci w kwiatowych odcieniach firmy Bell. 


Maska regenerująca na tkaninie. Formuła maseczki oparta jest na nowoczesnej technologii i biologicznie aktywnych składnikach. Maseczka wykazuje silne działanie regenerujące, przeciwzmarszczkowe i odmładzające. Delikatnie rozświetla i eliminuje przebarwienia. 


Odbudowujący balsam do włosów bez spłukiwania. Pozostawia włosy miękkie, lekkie, dodaje im blasku a co najważniejsze dla mnie nie przetłuszcza mi ich! Mam włosy rozjaśniane więc balsam ogromnie ułatwia mi ich rozczesywanie. Pozostanę z nim na długo w związku ♥ 


Formuła maski oparta jest na kwasach owocowych, moczniku, ekstrakcie z nagietka i kwasów nagietka oraz olejku trawy cytrynowej. Maska intensywnie nawilża i uelastycznia skórę. Maska ma postać nasączonych skarpetek i stanowi alternatywę dla zabiegów stosowanych w gabinetach kosmetycznych. Proces złuszczania trwa 2 tygodnie. 


Olejek różany z naturalnymi płatkami róż skutecznie regeneruje i uelastycznia skórki wokół paznokci. Wcierany w paznokcie wzmacnia je i nabłyszcza. Pozostawia cudny różany zapach.


Woda perfumowana, przeznaczona dla nowoczesnych i dynamicznych kobiet, które nie boją się wyzwań Prosta i elegancka pełna tajemniczości świeżość. Cudowna! ♥ 


Krem na szyję i twarz + ekspresowe serum. Produkty z wysoką zawartością kompleksu naturalnych substancji aktywnych, które neutralizują wolne rodniki i chronią skórę przed uszkodzeniami oksydacyjnymi. 

Wszystkie recenzje produktów będą stopniowo pojawiały się na blogu, mam nadzieję, że przypadną Wam one do gustu.

You May Also Like

23 komentarze

  1. miłego testowania.
    równiez mam box, ale z testowaniem musze poczekac do konca miesiaca jak wroce do domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra jest ten box! Bardzo podoba mi się zawartość :) Nie testowałam żadnego z tych kosmetyków, więc myślę, że czas to nadrobić :) W następnej naborze blogerek do testowania, chcę również się zgłosić :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten balsam i bardzo fajnie się sprawdził :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbowałabym tą maskę regenerującą z tkaniną :D

    Zaobserwuj jak się spodoba♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam i ja :-) Bardzo podoba mi się zawartość :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie produkty widzę chyba pierwszy raz..

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/02/be-yourself-means-to-go-own-way.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe pudełeczko. Najbardziej zainteresowały mnie ostatnie produkty z Ziaji. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również mam to pudełeczko i zawartość jest super. Najbardziej przypadł mi do gustu perfum <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam tych produktów ale wyglądają ciekawie więc miłego testowania.

    klaudiakal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie słyszałam o tym pudełeczku, a szkoda bo wydaje się fajne :)
    AGNIESZKAA-ES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam już o tym boxie na jednym z blogów :) Do mnie ostatnio przyszło pudełko Liferia i to bardzo fajne uczucie otwierać i nie wiedzieć, co kryje się w środku i dodatkowo móc to wszystko testować.

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cool post and products are very beautiful! I like your blog <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥ (I subscribed to your blogger)
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojeju uwielbiam wszelkiego rodzaju kremy i maseczki na twarz! Te z ziaji sa swietne. Ta maska złuszczająca do stop tez jest dobra. A co do pielegnacji wlosow to zdecydowanie polecam biowaxa! Buziaki :)

    http://caiawichowska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Maska złuszczająca do stóp to świetny patent, jednak przyznaje, słyszę pierwszy raz!

    SZABLON&DESIGN
    BLOG
    YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  15. stosuję maskę i balsam z L'biotica są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  16. pomarańczowy balsam z biovaxa - MIŁOŚĆ! faktycznie nie przetłuszcza włosów (a tak szybko mi się przetłuszczają, że muszę myć codziennie) w ogóle mniej mi dzięki niemu wypadają włosy, więc polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też podpisuję się pod zachwytami maską i balsamem Biovax z opuncją. Mega zapach i mega działanie!

    OdpowiedzUsuń

Instagram