Moje zamówienie z BornPretty

by - marca 24, 2017

Witajcie kochane, dzisiaj mam dla Was moje zamówienie ze strony BornPretty, które prawdę mówiąc szło do mnie od stycznia, wyczekiwałam go ponieważ zamówiłam sobie na stronie najpotrzebniejsze drobiazgi, niestety zdążyłam przez ten czas kupić je, ponieważ były mi potrzebne. 




 Paletki cieni, te które dostałam od firmy są bardzo dobrze napigmentowane, nie osypują się i są bardzo trwałe! Całą noc imprezowania wytrzymały nie zmieniając położenia pod oko, jak niestety mi się wcześniej zdarzało, oraz bardzo ładnie świeciły się na oku. Są również świetnie do codziennego makijażu, ponieważ posiadają delikatne kolorki. 

Potrzebowałam również szminek, w delikatnym kolorze i ciemnym czerwonym. Niestety ta druga o numerze 29 okazała się totalną pomyłką, ale dokładniej przybliżę ją w kolejnym poście. 



Biżuteria jak na BornPretty przystało, jest dobrej jakości, choć kolczyki, przedstawione na zdjęciu nieco się różną od tych na stronie, ale te też wyglądają bardzo elegancko. 

Całe zamówienie oceniam na mocne 8/10, przesyłka niestety bardzo długo do mnie szła, przez co odejmuję punkty. 

You May Also Like

27 komentarze

  1. Piękna biżuteria i śliczne kolorki palet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba bałabym się zamawiać z chińskich stron kosmetyki :(

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę sporo ciekawych rzeczy! Strasznie podoba mi się ten naszyjnik, taki delikatny i pomysłowy :) Bardzo interesują mnie też szminki :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zamówienie, wszystkie rzeczy mi się podobają, a w szczególności wpadł mi w oko ten naszyjnik :)

    Życzę miłego dnia!
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny naszyjnik granatowy! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zamówienie, najbardziej podobają mi się kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy wybrałaś! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka sliczna paletka, koniecznie daj znac, jak sie sprawdza! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cienie fajnie wyglądają, myślę, że takie kolory pasowałyby większości :) Jeśli dobrze się trzymają to świetnie!
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udane zamówienie jestem ciekawa tych kolorków szminek jak się będą prezentować na ustach.Lubię bardzo tą firmę kiedyś z nimi współpracowałam.
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe rzeczy :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm.. skusiłabym się na tą paletkę :D

    Zapraszam :*
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie to ciekawe rzeczy wybrałaś ;). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne rzeczy. Kolczyki ogromnie mi się podobają!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy! Najbardziej zainteresowały mnie paletka cieni oraz kolczyki! Super zakupy! :)
    Pozdrawiam :*
    angelikamichalak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Paletki i ta ciemna szminka bardzo mi się podobają ! *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszukałaś naprawdę świetne rzeczy :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  18. złoty naszyjnik- idealny. I rzeczywiście po tym jak opisałas paletkę jestem nią zainteresowana bo musi być dobra

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram