"Nie przejmuj się zbytnio tym"

by - czerwca 12, 2015

Nie  przejmuj się zbytnio tym, co ludzie powiedzą. Rób to co Ci się w życiu podoba, jeśli tylko będziesz mogła potem w lustrze spojrzeć sobie sama w twarz. Właśnie. Spojrzeć sobie sama w twarz, czy zawsze jest to możliwe? Moim zdaniem, tak. Ale nie we wszystkich sytuacjach. 

Każdy z nas posiada granicę, którą sam musi się zmierzyć. Obawa, strach czy przerażenie o to co mówią ludzie, bądź o to co powiedzą o nas samych. To, że będą mówić, to rzecz jasna, prosta i pewna, to że będziemy krytykowani pewnie również, prowadzi to często do osłabienia motywacji naszej chęci do działania.

 Przecież jesteś sobą, nikt nie jest w Twojej skórze i to Ty sama, bądź sam decydujesz o tym jak postrzegają Cię inni, masz sama wpływ na to co o Tobie mówią, a czego nie mówią, ludzie pójdą tak daleko jak im na to pozwolisz, pamiętaj o tym. To oni są jakby marionetkami wiedzy, którą Ty sama/sam im dozujesz. Dajesz im więcej, wchodzą w Twe życie bardziej, dajesz im mniej, masz więcej prywatności, własnego życia i braku cudzych nosów.


 Nie musisz wierzyć, na pewno nie we wszystko, sam sobie jesteś panem dawkując sobie informacje do mózgu, dlaczego miałbyś wierzyć w coś co tak naprawdę nie odzwierciedla Ciebie?


Ostatnio dużo się mówi o udzielaniu konstruktywnej krytyki, o oddzielaniu człowieka od problemu, można się tego nauczyć, trzeba mieć tylko determinację i chęci do działania! Wsłuchiwanie się w innych nie zawsze temu sprzyja.


spodnie klik  |  bluzka klik

A Ty co o tym myślisz?


                


Napisz cenę  spodni i naszyjnika, a być może Twój blog pojawi się w następnym poście!
klik - naszyjnik

You May Also Like

40 komentarze

  1. Super bluzeczka :D

    Naszyjnik $6.93
    Spodnie $10.33

    OdpowiedzUsuń
  2. Życie jest za krótkie,żeby przejmować się zdaniem innych ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgodzę się z twoimi przemyśleniami, bo chyba najgorzej jest żyć taka by nie patrzeć co powiedzą inni, a spokojnie spojrzeć sobie w twarz ;)
    spodnie US$10.33
    naszyjnik US$6.93

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny naszyjnik ^^
    Zapraszam
    mlodablogerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dobrze napisane :) choć w życie to ciężko wcielić, ja się jakoś nie potrafię nie przejmować tym co powiedzą ludzie- choć walczę z tym :)
    cena spodni: 10.33$
    cena naszyjnika: 6.93$

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie sami decydujemy o swoim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naszyjnik: 27.72zł (6.93US$)
    Spodnie :41.32zł (10.33US$)
    Śliczne zdjęcia i post dający do myślenia.
    Zapraszam: http://blog-weryy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze żyje zgodnie ze swoimi zasadami, nie kieruję się tym co ludzie powiedzą, ale konstruktywna krytyka jest bardzo potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie warto przejmować się tym co myślą inny, oni i tak zawsze będą nas oceniać!

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładna stylizacja ! Bluzka jest śliczna ;) Fajnie to razem wygląda ;) Pozdrawiam i obserwuję ;*

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Życie jest za krótkie, żeby przejmować się innymi. Trzeba robić to co się kocha! :D
    Śliczna bluzka :)
    Piękne zdjęcia :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz zupełną rację, choć bardzo ciężko jest zmienić swoje nastawienie do takich spraw.
    Ja sama jestem tego przykładem - wiem, że to, co sama o sobie myślę i czy potrafię sobie spojrzeć w oczy jest najważniejsze, a mimo to bardzo często skupiam się na opiniach innych. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się o nich zapomnieć.
    Świetnie, że napisałaś taki post!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pozytywny post! Myślę podobnie do Twojego toku, też mam takie nastawienie, że w sumie przecież żyje się dla siebie, nie dla innych! Żyjąc i cały czas próbując się przypodobać ludziom, nie osiągniemy wiele, bo nikt nigdy nie będzie w pełni zadowolony, zwłaszcza m y.
    Spodnie $10.33. :)
    ღ jestebatmane blog ღ

    OdpowiedzUsuń
  14. naszyjnik - 6.93 $
    śliczna bluzeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się bardzo przejmuje tym co ludzie o mnie myślą. Próbuje z tym walczyć, ale to bardzo trudne;/
    _______________
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie warto przejmować się innymi, ponieważ za dużo czau na tym stracimy :)
    http://fuskawka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post i śliczne zdjęcia :D
    Zapraszam do mnie: http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post :* śliczna jesteś :*
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie, jeśli ktoś nie robi innym krzywdy, to może robić co mu się podoba - jego życie i jego sprawa :) Ogólnie bardzo dobrze napisane :) Ładna stylizacja :)
    Cena naszyjnika - 6.93$
    Cena spodni - 10.33$
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny temat na posta. Zgadzam się, aczkolwiek trudno mi zmienić to, żeby nie przejmować się krytyka, chociaż wiem ze nie powinnam. :/ Śliczne zdjęcia! :)


    ♡ kochacznaczyblogowac.blogspot.com - Klik! ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominowałam cię do zrobienia pewnej rzeczy ^^ Zapraszam do mnie a sie przekonasz ^^

    meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja staram się nie przejmować tym co ludzie o mnie myślą bądź mówią, jednak nie zawsze jest to możliwe.

    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze teraz tak myślę i rzeczywiscie, jak zrobimy jakąś głupotę to patrząc na siebie czasem czujemy odrazę.. A jak jest się czym pochwalić to uśmiechamy się sami do siebie :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz :)
    bardzo mądrze piszesz :D
    Zapraszam na mojego bloga - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hello from Spain:great casual look. I just discovered your blog and I love the variety of themes. Fashion and beauty are some of my hobbies together with the collection of Barbies. I have a blog dedicated to those dolls that invite you to visit: all4barbie.blogspot.com If you want to keep in touch. I became a follower of your blog. I like your pictures and your style.

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz racje zdecydowanie najlepiej zyc własnym życiem :)
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post! Zgadzam się z Tobą w stu procentach! :)
    Piękne zdjęcia! :)

    pozdrawiam i zapraszam! :)
    MÓJ BLOG (klik)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie to opisałaś! Zgadzam się z tobą w 100% :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna bluzka *.* Poklikałam :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie powinniśmy się przejmować co inni mówią o nas , bo ludzie zawszę będą krytykować i obgadywać i chcę nauczyć się olewać wszystkie negatywne opinie ,ale czasem nie umiem.. tłumie to w środku nie wiem czemu te negatywne zdania o mnie siedzą i kumulują się.. Chociaż teraz i tak jest lepiej niż jak było prędzej.. dzięki mojemu chłopakowi chociaż trochę olewa negatywne komentarze i mam nadzieje ,że za rok czy dwa nie będzie mnie obchodzić całkiem co inni mówią o mnie.

    Zapraszam do mnie pysiaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz bardzo fajną figurę :)
    _________
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  32. Czasami trudno jest się czymś nie przejmować :/
    Ale masz rację, to Ty tam decydujesz o tym jak będzie i jak to się potoczy:)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Czasem po prostu jest cieżko nie przejmować sie ludźmi ;) fajnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna bluzka i bransoletka. Cudownie wyglądasz.
    Miło mi będzie jak do mnie wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Może nie jest to miłe, gdy ktoś Cię obrazi, czy powie na Ciebie złe słowo, ale nie warto się tym przejmować :)

    http://monika-bloog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  36. też zauważyłam, że ostatnio dużo osób porusza takie tematy :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  37. To co napisałaś jest bardzo mądre a i tak większość ludzi poddaje się przez internetowych hejterów... Należy dążyć do marzeń i nie dać się! 4 lata temu hejtowano mnie na maxmodels, ale pojawiały się też konstruktywne krytyki, które motywowały do lepszych sesji... Teraz przerzucam się na drugą stronę obiektywu i uczę się fotografowania ludzi z jak najlepszej strony, to jest super, jak widzę efekty, mega motywujące! Nie warto rezygnować z niczego pod wpływem hejterów bez życia :)

    Co do stylizacji jest super, w takiej bluzce chętnie zrobiłabym sesję przy zachodzącym słońcu :3

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja na ludzi nie patrze , nie slucham , a czasami nawet ich nie widze , i nie kieruje ich wiedza, ale na tyle , ze nie maja nade mna kontroli . Nie jestem uzalezniona od ich wzroku , nosa i rak . Dlatego, ze poprostu nie warto. Ludzie czesto niszcza ludzi przez hejtowanie , wizwiska i plotki . Ale ludzie , ktorych rujnuja , nie maja sily by to zmienic , odbudowac sie . Nooo , sa wyjatkie , sa silniejsze dusze , ale jest juz ich na swiecie coraz mniej , gina. Takie posty jak twoj moga ich podtrzymac , pomoc wstac na zalamaniu i naprowadzic tych zabladzonych . Pisz dalej , tak samo madrze. DZIEKUJE:-D
    a ta bluska jest swietna o niesamowicie do cb pasuje :-D

    OdpowiedzUsuń

Instagram