Muzyka całym światem marzeń, rozmyślań

by - maja 05, 2015


Witam Was moi kochani po krótkiej przerwie, która była nie z mojej winy, lecz z winy mojego sprzętu, blog był tylko na telefonie więc była możliwa tylko publikacja Waszych komentarzy, za które bardzo Wam dziękuje. To ogromna motywacja, gdy statystyki rosną, a blog staje się kawałkiem tej ogromnej sieci. Wracając do tematu posta jakim jest muzyka. Wracamy ze szkoły w autobusie kierowca nuci jakąś piosenkę, a my sami mamy w uszach słuchawki, z których wydobywa się nasze ulubione dźwięki, nawiązując do poprzedniego posta, który był motywacyjny (możecie znaleźć go tutaj) playlista na bieganie czy ćwiczenie jest absolutnie na tak i pewnie każda z nas taką posiada. 
Sama osobiście codziennie spędzając w autobusie jakieś 1,5 h muzyka jest w moim życiu elementem kluczowym. Kiedy mam zły humor słucham muzyki, która sprawi uśmiech na mojej buzi, a gdy rozpiera mnie energia słucham absolutnie wszystkiego, to co akurat wpadnie mi do ucha, bądź to co zanuci mi przyjaciółka z ławki. Muzyka tak naprawdę jest wszędzie, należy tylko odpowiednio ją odnaleźć i dopasować do samego siebie. 


Czego aktualnie słuchasz?
Muzyka, czym ona właściwie dla Ciebie jest?



POSZUKUJĘ OSOBY KTÓRA POTRAFIŁABY USUNĄĆ NAPIS U GÓRY
"UNDEFINDET" JEŚLI ZNASZ TAKĄ BĄDŹ SAM POTRAFISZ TO ZROBIĆ NAPISZ W KOMENTARZU! Z GÓRY DZIĘKUJE ! ♥



                      

You May Also Like

44 komentarze

  1. Kiedy jeździłam jeszcze autobusem - muzyka była dla mnie niezastąpiona. Zakładałam słuchawki i odpływałam, zapominałam o tym hałasie który mnie otaczał, ale teraz już raczej słucham tylko radia w aucie w drodze do miasta. Skąd te słuchawki? Bardzo fajnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam podobnie, muzyka jest ważną częścią mojego dnia:) uspokaja mnie i pozostaję wtedy we własnym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki :3 Osobiście gustuję w klimatach rockowych, ale radio eska też mi się zdarza włączyć :>
    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyka jest dla mnie ważna i nie dlatego bo jej słucham, ale też śpiewam i gram na pianinie i gitarze, jest takim lekarstwem na wiele rzeczy :) piękne zdjęcia no i design cudowny ♥

    Dziękuje za odwiedziny xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  5. Muzyka również jest dla mnie bardzo ważna - niesamowicie poprawia mi humor, motywuje gdy ćwiczę, biegam, ale mogę też przy niej przemysleć wiele spraw. :)

    Mam prośbę: chciałabym w najbliższym poście zrobić Q&A, więc może masz jakieś pytania? Jeśli tak to zadaj je pod najnowszym postem. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wyobrażam sobie świata bez muzyki.
    http://joanna-szwed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Mam dokładnie tak samo jak ty! Słucham muzyki w zależności od tego jaki mam nastrój i na co mam ochotę. Sama jestem muzykiem i duszą artystyczną, ponieważ gram na skrzypcach. Muzyka otacza mnie z każdym krokiem, przy każdej chwili. Ja nawet dźwięk klaksonu samochodu czy szum on gwaru ludzi uważam za muzykę. To takie niesamowite. Gratuluję wzrastającej popularności bloga! Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam:))
    Mój Blog - klik!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słucham muzyki przez prawie cały dzień, w autobusie, z radia w domu, wieczorem z youtube :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Muzyka to mój totalny sens życia, nie wyobrażam sobie nie móc jej słuchać i próbować tworzyć, jak zapominam słuchawek, to czuję się jak bez ręki... Po prostu czuję muzykę całą sobą :D Ładne zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja aktualnie słucham The Darling Buds-kocham wokalistę <3
    wspólna obserwacja? daj znać u mnie :)
    ana-beauty-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm... Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki. Czasami odwala mi, gdy rozładuje mi się MP3 w autobusie i przez około godzinę muszę jechać w ciszy... Okropny ból...

    wyzalacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że wróciłaś :)
    Uwielbiam słuchać muzyki. Ja też spędzam bardzo dużo w
    autobusie i zawsze musze mieć przy sobie słuchawki, w szkole
    nawet na przerwie, kiedy coś sobie przypominam słucham muzyki :)

    Serdecznie zapraszam na mojego bloga : http://karrrblog.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muzyka to takie drugie bicie serca. <3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami gdy mam gorsze chwile słucham muzyki bez przerwy. Nawet teraz leci sobie w tle. Jest dla mnie jak drugi tlen ♥ Cudowny post i śliczne zdjęcia :)
    DIAMENTOOWAA.blogspot.com - MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja czasami po powrocie ze szkoły,aż potrzebuję takiej chwili dla siebie z muzyką. Uwielbiam mocne brzmienia ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja muzyki słucham non stop, naprawdę. Siedzę w domu, jestem wesoła, smutna, idę do szkoły, jadę autobusem, robię zakupy, czytam książkę, uczę się, piszę post (własnie dlatego zaczynają się pojawiać piosenki w postach, haha), bawię się z psem, gotuję. Całe moje życie opiera się na muzyce. :)

    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. muzyka zawsze poprawia mi nastrój i dodaje energii do działania :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne i świetny post :) <3
    zapraszam do mnie http://365daysinblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie KONKURS!! (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie KONKURS!! (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja akurat jestem muzycznym antymaniakiem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki! Nie mam konkretnego gustu muzycznego. Słucham tego co akurat wpadnie mi w ucho :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Muzyka zawsze poprawia samopoczucie , dodaje siły i energii do pozytywnego działania! :)
    Wspólna obserwacja? Daj znać u nas! :)
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♡ ✿Staying Strong✿[KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. ja w autobusie nie słucham muzyki, zazwyczaj uczę się rano przed szkołą, bo nigdy nie chce mi się robić tego w domu, jednakże muzyka jest zawsze ze mną po szkole, albo gdy szykuję się do szkoły, z nią od razu mam lepszy humor :)
    NIEPOZORNIE INTELIGENTNA

    OdpowiedzUsuń
  26. Super post !
    Zapraszam : meybelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie muzyka jest miłością! Od dziecka uwielbiam śpiewać, mozna powiedzieć mam to we krwi, często zdarza się że z rodzicami sobie śpiewamy, a od dwóch lat dzięki właśnie muzyce wstapilam do innej rodziny, do szkolnego chóru i nie chce myśleć co będzie gdy pójdę na studia...

    WHITEZUZ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny design bloga ! :3

    pinkiehello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja słucham w sumie wszystkiego, a w autobusie cały czas mam na uszach słuchawki :D
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zawsze w wolnych chwilach słucham muzyki :)
    Fajny post.

    http://narysowanna.blogspot.com - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wyobrażam sobie podróży autobusem lub innym środkiem transportu bez muzyki. Chyba bym oszalała. Dobrze, że pewien mądry człowiek wymyślił słuchawki ;)
    Imhurtingyouu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wyobrażam sobie dnia bez muzyki, gdy przeglądam blogi, robię obiad, biegam, jadę tramwajem. Jest ze mną wszędzie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeśli chodzi o html to mogę Ci pomóc w przeróbce, lub usunięciu tego napisu (którego szczerze nie widzę nigdzie XD) Jakby co to napisz mi gdzieś w najnowszym poście na blogu, lub jak wolisz to przez email: laura.kotlinska.96@gmail.com

    http://oczyoutsidera.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  34. mam dni w których słucham muzykę cały czas, ale i takie w których wolę totalną ciszę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wiem że nie na temat ale takie małe pytanko..jak wyobrażasz sobie idealnego bloga? :--)
    zapraszam na swojego bloga : KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Bez muzyki świat byłby nudnym,szary i smętny,to barwi. Dla mnie jest kluczowym elementem w drodze do szkoły.

    Pozdrawiam!
    sandraandmar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Muzyka jest dla mnie częścią życia..
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne zdjęcia. Ja nie wyobrażam sobie świata bez dźwięków, a ostatnio nie zasnę bez muzyki.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Tym razem recenzja wybitnej moim zdaniem książki.
    Jeśli to nie problem to proszę o kliknięcie plusika w Google.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  39. muzyka jest częścia każdego z nas;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie wyobrażam sobie życia bez muzyki. Fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Muzyka pomaga mi się uspokoić, przestać myśleć o mało istotnych sprawach. Aktualnie moim ulubionym zespołem jest Fall Out Boy, ale także słucham Demi Lovato i Ed'a Sheeran'a :)

    INNA MYŚL - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  42. masz świetnego i kreatywnego bloga,
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj,
    a na pewno się odwdzięczę!
    Byłoby mi bardzo miło gdybyś poklikała w linki na moim blogu
    (ja poklikam na Twoim jeśli masz) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Instagram